دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1398 - 16:26
با کسب عنوان مدرسه برتر صورت گرفت؛

درخشش دبیرستان دوره اول دخترانه سمای لاهیجان در جشنواره فرهیختگان

دبیرستان دوره اول دخترانه سمای لاهیجان در هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مدرسه برتر سازمان سما انتخاب شد.
کد خبر : 451331
1.jpg

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لاهیجان  با تبریک موفقیت عنوان مدرسه برتر در جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی ارزشمند به مدیر و دست‌اندرکاران دبیرستان دوره اول سمای لاهیجان از مدارس سما به‌عنوان مدارس شاخص نام برد.


افشار ضیاظریفی خاطرنشان کرد: «تمام تلاش ما بر این است که با به‌روزترین امکانات آموزشی در خدمت شهروندان باشیم و دانش‌آموزانی موفق تحویل جامعه دهیم.»


معاون سمای لاهیجان پرداختن به مسائل فرهنگی در کنار مسائل آموزشی را از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مدارس عنوان و اظهار کرد: «در مدارس سما بنا داریم که «آموزش» و «پرورش» را به معنای واقعی در دانش‌آموزانمان نهادینه کنیم تا در آینده بتوانند افرادی موفق برای جامعه و همچنین خادم کشور باشند.»


در ویژه‌برنامه جشنواره فرهیختگان از پیمانه جاماسبی رابط پژوهشی مدرسه سما لاهیجان قدردانی شد.


به گزارش آنا، مجموعه سمای لاهیجان برای سومین سال متوالی برگزیده جشنواره فرهیختگان می‌شود. سال 96 آموزشکده سمای لاهیجان و سال 97 دبستان دخترانه سبز سما و امسال نیز دبیرستان دوره اول دخترانه سمای لاهیجان حائز عنوان برتر در جشنواره فرهیختگان شدند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته